tisdag 9 april 2013

Bodybalance 60 - låtarna och Spotifylistan

Bodybalance 60
Bodybalance är en mix av Yoga, Tai Chi och Pilates och är bra för bland annat stryka, smidighet, balans och inre lugn eller frid om man så vill.

Jag har aldrig skrivit om Bodybalance trots att jag deltar varje vecka. Jag har heller aldrig tagit fram en Spotifylista eller ens publicerat en låtlista på min Blogg så jag kände att det var dags nu.

Musiken är lugn och oftast harmonisk men mycket trevlig. Det finns några Guldkorn och etablerade artister som Bruno Mars. Artister som Sting finns också med med sin låt If I Ever Loose My Faith In You.

En favoritlåt är Tonight - Best You Ever Had. Vilken är din favoritlåt?

Finns intresset så kommer jag att publicera flera listor längre fram!

BODYBALANCE 60
Track 1: All Of The Lights (Youth King)
Track 2: If I Ever Lose My Faith In You (Gilmore Brown)
Track 3: Grenade (Bruno Mars)
Track 4a: Give Me Love (Shimmer Honor)
Track 4b: The Parting Glass (Sheer Ross)
Track 5: Tonight - Best You Ever Had (John Legend feat. Ludacris)
Track 6: Warrior (Kimbra)
Track 7: Next To You (Impossible Stone)
Track 8: Lost And Found  (Katie Herzig)
Track 9a: A Thousand Years (Christina Perri)
Track 9b: Perth (Bon Iver)
Track 10: Finely Balanced (Stretch Sixty) - Hittade tyvärr inte denna låt !

Alternativa låtar:
Track 3: Grenade - Instrumental (Bruno Mars)
Track 5: Come Together (Fab Again)





Läs även - Grit Strenght - Blod, svett och tårar

---------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar