torsdag 16 augusti 2012

Sh'bam 9 - här kommer låtarna inklusive Spotifylistan!

Så är det snart dags för en ny Release vilket innebär nya, härliga låter att skaka loss och svettas till. :-)

Räkna med att Sh'bam 9 släpps i början av September så det är inte så lång väntan!

Hur ser det ut på låtfronten? Hm, det finns med några låtar som har blivit riktiga hits med artister som Katy Perry, Britney Spears, Alice Cooper och Nicki Minaj.

Har du någon favoritlåt? Kanske finns det även med någon låt du inte tycker om(!). Hemska tanke...

Här kommer låtlistan hur som helst. Du kan som vanligt lyssna på låtarna via min Spotifylista.

SH’BAM 9
Track 1 : Super Bass (Dynamix Dance Remix)
Track 2 : Feel The Love (Puffy Substance)
Track 3 : Taboo (Gig Shift)
Track 4 : Poison (Friday Night Posse Remix)
Track 5 : Fuego (DJ Budda Remix)
Track 6 : Starships (The Lounge Pit)
Track 7 : Thriller (Tronix DJ Remix Edit)
Track 8 : Hold It Against Me (Britney Spears)
Track 9 : Bangarang (Skrillex feat. Sirah)
Track 10 : There She Goes (Palm Mist)
Track 11 : The One That Got Away (Dirt Bonus)
Track 12 : Dedication To My Ex (Lucid Long)




Vill du veta mer?
LesMills - Sh'bam
SATS - Sh'bam

Stort TACK till AnnaF som hittade ett fel i Spotifylistan för Sh'bam 8. Detta är nu korrigerat, det ska ju vara Nicole Scherzinger som sjunger Wet (Track 5).

6 kommentarer:

  1. Tack för listan, Chrille!
    Jag ser att det blir nog hyfstat lätt att få med min dotter på Sh'Bamp-assen i höst, hon gillar Starships :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, det låter bra! Man ska inte underskatta musiken. Hittar man inga låtar man gillar så är det kanske inte lika roligt.

      Radera
  2. Jag har saknat en recension av 9:an ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte hur jag ska säga det här... det är väl lika bra att säga sanningen. Jag har inte kört 9:an ännu.

      Det är svårt för mig att träna lunchpassen och gå lite tidigare för att köra Sh'bamen. På fredag så funderar jag på att skippa Spinningen och köra Sh'bamen istället.

      Jag lutar åt det och i så fall så kommer jag naturligtvis att skriva en Blogg om det :-)

      Jag känner mig lite rostig så det är lite nervöst. Har du kört 9:an?

      Radera
    2. hahaha, svårt att erkänna ;)
      Jag tycker det definitivt är värt att skippa spinningen en vecka för att testa Sh'Bam.
      Det är bitvis lite besvärligare rörelser, men instruktören visar då nån enklare variant.
      Jag gillar absolut 9:an, jag behöver nog köra ett par gånger till för att lyckas komma in på detaljer, men koreografin på Thriller var "dödskul", eller ska jag säga zombiekul, kanske :)

      Radera
    3. Så har man kört Sh'bam för första gången på länge och tänkte skriva om 9:an och vad händer? Man kör 8:an av någon anledning. Visst, det var kul men inte det jag hade tänkt mig...

      Radera