måndag 18 november 2013

Bodypump 88 - här kommer musiken!

Bodypump 88
Jag började ganska sent med Bodypump 87 av olika anledningar men nu är det alltså redan dags för Bodypump 88 och förväntningarna är naturligtvis stora(som vanligt)!

Många som älskar gruppträning älskar(och ibland hatar) musiken och tycker att den är en viktig del av träningen och över 900 personer följer nu mina listor på Spotify. Inte så illa pinkat om jag får säga det själv.

Här kommer hur som helst Bodypump 88 om det inte visar sig att min källa på nätet är en galning som på ett sadistiskt sätt vill lura oss. Observera att listan kan komma att uppdateras både vad det gäller version som spelas och vem/vilka som utför låten!

Tyvärr så finns inte Jessica Sanchez version av TonightSpotify men det finns en instrumental som är snarlik men utan sång. Dyker den upp så byter jag naturligtvis omgående!


BODYPUMP 88
Track 1: Tonight (Jessica Sanchez)
Track 2: Killer - Crush Remix feat Dc Breaks & DeeFreer (Skism, DC Breaks, Dee Freer)
Track 3: A Little Party Never Killed Nobody - All We Got (Fergie, Q-Tip, GoonRock)
Track 4: Somebody - Cc.K Remix (Jens O.)
Track 5: Can't Hold Us feat Ray Dalton (Macklemore & Ryan Lewis)
Track 6: Up In The Air (Thirty Seconds To Mars)
Track 7: Play Hard feat Ne-Yo & Akon (David Guetta)
Track 8: Raving - G! Mix (Brooklyn Bounce & Giorno)
Track 9: Only You (Ellie Goulding)
Track 10: Give Me Love - (LL Cool J, Seal)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar