måndag 2 januari 2023

Event med Roslagens träningsverk


Hur länge sedan var det jag skrev ett inlägg på min Blogg? Bortglömd och rostig men kanske är det någon som fortfarande kommer ihåg mig. Ok, jag har vänner och bekanta som jag fick tack vare min träningsblogg vilket betyder att jag inte är helt bortglömd.

Jag vill slå ett slag för mitt sedan i våras nya härliga träningscenter, nämligen Roslagens Träningsverk som har sina lokaler i Östhammar.

De som kommer ihåg mig vet att jag tränade i Stockholm och hos SATS. Det är nu historia. Roslagens Träningsverk har hur som helst gruppträning och precis som SATS så är det Les Mills som gäller. What a relief men nu till det viktiga...

Träningsevent Lördagen den 7 Januari 2023

Varför inte börja året med att prova på Gruppträning om du bor eller vistas i närheten av Östhammar, Alunda, Forsmark eller varför inte Uppsala?

Gänget på RTV bjuder på följande 20-30 minuters pass där du kan prova något enstaka eller flera. Här nedan ser du hur schemat ser ut:

09:00 BodyBalance
09:30 Tone
10:00 Bodypump
10:30 Bodystep
11:00 Kickboxing 
11:30 Core
12:00 Born To Move för både vuxna och barn.

Platsen är Hallgatan 8 i Östhammar!

Börja året på ett bra sätt och prova på lite gruppträning och varför inte skaffa ett terminskort efteråt?

RTV har väldigt bra instruktörer så varför inte dyka upp?!

Vill du läsa mer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar