lördag 28 februari 2015

Sh'bam 19 från LesMills - Här kommer låtarna!

Sh'bam 16
Här kommer äntligen ett efterlängtat Blogginlägg om nya låtar och den här gången för Sh'bam 19.

När jag började lyssna på låtarna så blev jag nöjd direkt. Det finns några riktigt starka låtar i den här Releasen från LesMills.

Måste jag välja några som sticker ut så får det bli Shake It Off, Locked Out Of Heaven och Let It Go.

Hittar du något fel eller har ett förslag på en bättre vesion av en låt så hojta till. Det är knepigt att hitta rätt låt ibland och då får jag välja en låt som jag tycker passar så bra som möjligt.

Anser du att det är någon annars version av en låt som är mera korrekt så tveka inte utan mejla mig!

Jag är alltid intresserad av vad andra tycker om låtarna så skicka ett mejl eller lämna en kommentar om det finns någon låt som just du tycker är extra bra.


SH'BAM 19 TRACKLIST
Track 1: Love Never Felt So Good (Pinky Of The Five)
Track 2: Objection - Tango (Shakira)
Track 3: Shake It Off (Key Of Dawn)
Track 4: Locked Out Of Heaven - Sultan And Ned Remix (Bruno Mars)
Track 5: Bang Bang (Jessie J/Ariana Grande/Nicki Minaj)
Track 6: Vida (Uprising Python)
Track 7: Let It Go - Jack Melavo Remix Edit (Cold Luv)
Track 8: Fireball (Pitbull feat. John Ryan)
Track 9: Don't Stop (5 Seconds Of Summer)
Track 10: One Night Only - Disco Version (Beyoncé)
Track 11: 22 Jump Street (Diminished Cool)
Track 12: All About The Bass (Meghan Trainor)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar