måndag 23 juli 2012

Bodypump 83 närmar sig - här är musiken!

Bodypump 83
Det känns som att förra Releasen släpptes igår(eller?) men nu har redan musiken till Bodypump 83 avslöjats!

Jag är osäker på exakt när 83:an når just ditt gym men visst är det roligt att ha möjlighet att börja lyssna på musiken och kanske hitta några guldkorn!?

Jag kommer naturligtvis att summera 82:an och skriva vad jag tycker om 83:an när jag har testat den men tillsvidare så får det här duga.

Låtlistan ser ni här nedanför och länk till min Spotifylista finns naturligtvis också.

Vad tycker du som läser listan om låtarna? Någon omedelbar favorit?

BODYPUMP 83
Track 1: Set it Off (Pimp Dawg)
Track 2: Summer Of 69 (Yesterday Affair)
Track 3: Turn Up The Music (Chris Brown)
Track 4: Set Fire To The Rain (Fizzy Deejay)
Track 5: Glad You Came (Toy Hypo)
Track 6: Stronger - What Doesn't Kill You (Kelly Clarkson)
Track 7: Turn The Tide (Manian & Aila)
Track 8: C'est Bleu (Scooter Feat. Vicky Leandros)
Track 9: When We Stand Together (Nickelback)
Track 10: Better Than I Know Myself (Adam Lambert)

Alternativa låtar:
Bonus: Paradise (Psychic Stars)



2 kommentarer:

  1. Kul en av mina favoritlåtar till att springa med är med (Kelly clarkson) blir spännande att se när den släpps gissar ngn månad bort på mitt gym då semesterschemat byts ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittade en favoritlåt. Tycker också att Stronger med Kelly Clarkson är en stark låt!

      Troligtvis så släpps Bodypump 83 i början av September. Det ska blir kul! :)

      Radera