söndag 23 februari 2014

Bodypump 89 och Bodycombat - I LOVE IT !

Bodypump 89 och Bodycombat
Ibland blir en träningshelg så där sjukt bra!
Under Lördagen åkte jag till SATS Marievik och deltog på kompisens Bodypump och hon hade tränat in hela Bodypump 89 och ojojoj, vad kul det var!

Ny Release = Julafton ! Ny musik, nya övningar och nytändning!

Camilla hade pluggat in på rekordfart och var på oss med piskan och inte ens jag kom undan teknikexperten. Under bicepslåten så gled hon fram och rätade till mina armar.

Klassen hade även en snubbe som trodde att upp betyder ner och vice versa. Killen hade ett helt eget tempo och en helt egen koreografi! Klart irriterande! Det är okej att vara nybörjare men varför vägra lyssna på Instruktören?

Precis som vanligt så kommer jag inom kort att skriva om den nya Releasen, övning för övning och beskriva precis hur den är på gott och ont(mest gott kan jag avslöja redan nu).

***

Söndag kväll och Bodycombat med Elin som hade mått dåligt. Ok... många vill nog må dåligt då... man såg ingenting av illamående utan bara en sjukt vältränad tjej som manade på oss med glimten i ögat!

Snart kommer som sagt en beskrivning av Bodypump 89 så håll utkik!

Under tiden så kan du ju kolla musiken nedan och du hittar den även på Spotify men välj min lista så vet du att den är uppdaterad och med de bästa låtarna.


BODYPUMP 89 TRACKLIST
Track 1: Not Alone (Dane Rumble feat Jupiter Project)
Track 2: Raise Those Hands (R3Hab & Bassjacker)
Track 3: Where Did the Party Go (Fall Out Boy)
Track 4: Me & You (Nero)
Track 5: Applause (Lady Gaga)
Track 6: When You Were Young (The Killers)
Track 7: Burn (Ellie Goulding)
Track 8: Ture Hardstyler - Silver Nikan Radio Edit (Brooklyn Bounce & DJ Zealot)
Track 9: La La La (Naughty Boy feat Sam Smith)
Track 10: Radioactive - (Imagine Dragons)
  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar