måndag 26 maj 2014

Sh'bam 16 is in the house! Här kommer låtarna!

Sh'bam 16
Det är alltid lika roligt när man får lyssna igenom musiken till nya Releaser och här kommer Sh'bam 16 som säkert har några riktiga favoriter även för dig!?

Det är lite gott och blandat som vanligt med några klassiska låter samt några med kända artister som Britney Spears, Pitbull, David Guetta och Jessie J.

Nästan 1000 personer har hittat mig och följer mig nu på Spotify. Varför chansa? Mina listor läggs upp snabbt och uppdateras löpande.

Hittar du något fel eller har ett förslag på en bättre låt så hojta till. Det är inte alltid lätt att hitta rätt låt och ibland måste jag tyvärr välja en låt som iofs är orginalartisten men som kanske egentligen inte passar för gruppträningen.

Anser du att det är någon annars version av en låt som är mera korrekt så tveka inte utan mejla mig!

Någon favoritlåt så här direkt? Let me know!


SH'BAM 16 TRACKLIST
Track 1: I Like How It Feels (Enrique Iglesias feat Pitbull & The Wav's)
Track 2: Disco Inferno (Midtown Nitrogen)
Track 3: Let's Get Rediculous (Redfoo)
Track 4: Crank It Up (Vison Wave)
Track 5: Work B**ch (Sahara Vita)
Track 6: Aint Nobody (Guess Who)
Track 7: Timber (Pitbull feat Hesha)
Track 8: Watch Out For This - Bumeye (The Crossed Reflex)
Track 9: Pass At Me (Timbaland feat Pitbull)
Track 10: Dancing In The Dark - (Calm Manner MX)
Track 11: We Don't Play Around (Dizzee Rascal feat Jessie J)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar