söndag 12 oktober 2014

Äntligen - 1000 följare på Spotify!

Tack alla som älskar träning och som följer mina träningslistor på Spotify!

Det började med att jag bloggade om Bodypump och lade upp låtlistor. Efter ett tag så tänkte jag att det kanske fanns träningsgalningar där ute som skulle uppskatta att lyssna på musiken vilket resulterade i spellistor på Spotify och sedan tog det fart...

För några dagar sedan så passerade jag 1000 följare på Spotify och det kände jag måste uppmärksammas på något sätt så varför inte här via Bloggen?

Bloggen OCH Spotify är definitivt en tvåvägskommunikation och jag har vid fler tillfällen fått kommentarer om att "Är inte den här låten bättre än den du har valt?". Feedback som denna gör listorna ännu bättre och jag vill framför allt tacka Anna F som har varit ett väldigt bra bollplank!

Den första listan jag lade ut har idag 12 följare(!) jämfört med Bodypump 88 som har hela 549.

Något som jag ser som en Teknisk miss gjorde att Bodypump 89 inte dök upp om man sökte på tex Bodypump vilket blev ett dråpslag för mig, listorna och även Bloggen. Bodypump 89 fick mediokra 116 följare. Listan försvann efter en stark första vecka!

Jag försökte uppmärksamma dem på detta och när Bodypump 90 lades ut så fick jag plötsligt 508 följare fram till idag, en siffra som är betydligt normalare.

Hur som helst så kommer jag att fortsätta att publicera information om nya Releaser och lägga ut spellistor på Spotify så länge det finns ett intresse...

Några listor du saknar? Mejla mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar