onsdag 13 maj 2015

Vad har hänt på gymmet?

Träning
Måndagar brukar betyda rivstart på veckan för alla nyårslöften men vad tusan har hänt i år?

För det första...vi är snart i mitten av Maj och det är fortfarande ovanligt många nyårslöften på gymmet! Misstförstå mig inte... kul att de biter ihop och kör på!

För det andra... Måndagarna brukar innebära ett knökfullt gym eftersom att det är ny vecka och många har ätit för mycket chips under helgen eller kanske för många öl. Men nu är det mindre folk än på Tisdagarna. Helskumt!

Jag vet inte men någonting har förändrats och kanske är det bara på mitt gym. Samtidigt så verkar det som att det är mindre folk på gruppträningspassen, eller?

Fler tränar egen styrketräning och/eller betalar för en PT och färre grupptränar är min analys.

Några klassiska gruppträningspass är fortfarande mycket populära. Ta Bodypump och Core som bra exempel! Däremot är Cykelpassen en gåta. Vissa verkar otroligt populära medans andra knappt är halvfulla.

Vad tycker ni är roligast just nu? Vad har ni för mål?
Hör gärna av er!

Vi ses kanske på gymmet!

Ps. Det glädjer mig att över 900 personer följer min Bodypump 93Spotify!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar