lördag 31 augusti 2013

Först Bodypump 87 och nu Sh'bam 13 - låtlistan !!!

Sh'bam 13
Wow, nu har jag lagt upp Sh'bam 13Spotify och jösses vad den nya Releasen verkar lovande!

Vad sägs om att skaka loss och bli lite galen till artister som Calvin Harris, Destiny's Child, Rihanna, David Guetta, Ricky Martin och Swedish House Mafia bara för att nämna några!

Här kommer hela låtlistan samt en länk till Spotify längst ner. Njuuuuuuuuut!!!

SH'BAM 13
Track 1: Feel This Moment - Red D3vils Remix Edit (Sunny Dee meets Nick Skitz)
Track 2: Boom! Shake The Room (Admiral Space)
Track 3: Limbo (Mistiff Time)
Track 4: Drinking From The Bottle (Calvin Harris feat Tinie Tempah)
Track 5: Lose My Breath (Destiny's Child)
Track 6: Freakshow (Reece Mastin)
Track 7: Right Now (Rihanna feat David Guetta)
Track 8: She Bangs (Ricky Martin)
Track 9: One Way Or Another - Teenage Kicks (One Direction)
Track 10: (I just) Died In Your Arms - (Unreal Point)
Track 11: Don't You Worry Child - Promise Land Remix (Swedish House Mafia feat John Martin)
Track 12: Glad You Came (The Wanted)

Alternativa låtar:
Track 4: Grenade - Damn-R Edit (Jason Born)
  

4 kommentarer:

  1. Tack för listan! Alltid lika roligt att få en förhandstitt :) Jag får hoppas att kroppen håller ihop bättre så jag kan träna mer nu!

    Min directioner till dotter gav upp ett litet glädjetjut över att One Way or Another (Teenage Kicks) var med :)

    En liten fundering på förstalåten, är du säker på att det inte ska vara Pitbulls version med Christina Aguilera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid lika rolig att publicera musiken!
      Bodypump 87 var svår. Har bytt ut 2 låtar redan.

      Sh'bam 13 är jag mycket nöjd med både innehållsmässigt(det ser ut att bli en bra release) men även listan på Spotify.

      LesMills anger enbart Christina Aguilera och den här gången går jag på vad de publicerar även om du brukar har rätt! ;)

      Radera
  2. Igår körde jag Sh'Bam för första gången sen releasen på 11:an. Snacka om dansabstines! Det var release för 13 på mitt gym
    Jag tyckte passet var otroligt bra!!! Under "One Way or Another" var det lite roligt när 1D-låten kom, då frågade instrukörerna om vi hört talas om One Direction. Hmmmm, kanske nån gång.... (dottern är Directioner :P)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte kört sedan 11:an?
      Oooooooooooooooooooooo, då förstår jag att det var abstinens och otroligt KUL att vara tillbaka!
      Körde "hela" 13 igår faktiskt och tycker att den är mycket bra!
      Favoritlåt?

      Radera