söndag 20 juli 2014

NEJ, träningen tar inte semester!!!!

Sommarträning
Sommar i Juli år 2014. Det är soligt och varmt vilket idag betyder ca 26 grader vilket ÄR varmt i ett land som Vikingarna bosatte sig i av misstag när de uppenbarligen navigerade fel.

Det är nu man verkligen ska passa på att njuta av livet, eller hur? Det är nu man ska skaffa sig en härligt solbränna, bada, grilla varje kväll och dricka mängder med vin eller kall öl. Nu är det verkligen läge att lägga träningen på sparlåga och ta en välförtjänt vila.... eller?

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL !!!!!!!!!!!!
Mina damer och herrar, träningen tar aldrig semester men kan ta andra former då det kanske inte går att träna som man brukar!

Slutar du träna nu och drabbas av latmasken, äter och dricker mera för att verkligen njuta av semestern så kommer det inte att gå så bra. Väldigt många känner till det här men köper det och står där på gymmet efter semestern och beklagar sig inför kompisen i omklädningsrummet.

Saken är den att det ju är helt och hållet onödigt! Det går utmärkt att träna under semester och det riktigt hårt och du kan sola, bada, grilla och njuta av livet samtidigt! Jag ler varje gång jag ser någon jogga förbi mig i värmen och känner en gemensam stolthet!

Jag har precis avslutat ett överkroppspass på gymmet, imorgonbitti blir det ben och mage, på kvällen Sh'bam och senare under veckan även Bodypump och lite annat. Utöver det så kommer jag att förbättra solbrännan ytterligare, säkert bada och äta gott.

Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig träningssommar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar