torsdag 22 mars 2012

Vi sammanfattar Sh'bam 6 - Sh'bam 7 är här !

För mig var Sh'bam 4 den första jag vågade mig på och det gick sådär men på slutet var jag riktigt nöjd med mig själv.

Sh'bam 5 dök aldrig upp utan det var Sh'bam 6 som blev nästa erfarenhet och det var med både viss tveksamhet men även nyfikenhet som jag tog mig an den
Releasen. Det visade sig att det var lätt att komma in i koreografin och jag gillade även musiken. Du har väl följt min länk till Spotify och lyssnat på låtlistan?

Vad tyckte jag var bäst med Sh'bam 6? Det viktigaste är nog att det är ett bra flyt och en bra låtmix och det hade LesMills lyckats riktigt bra med. Favoriter? Hm, det är svårt men
måste jag nämna något så säger jag Throw your hands up och Run the world.

Nu har ju Sh'bam 7 släppts och kanske har du redan provat den? Det har inte jag, men det blir nog så inom kort. Jag kommer naturligtvis att skriva om mina erfarenheter men vad jag förstår så är det mera vick med höfterna... vi får se hur det går(!). Tillsvidare få ni nöja er med låtlistan och möjligheten att lyssna på låtarna. Det var svårt att hitta rätt artister men här kommer den hur som helst...

SH’BAM 7
Track 1 : Good Feeling (Flo Rida)
Track 2 : Wepa (Mix II) (Tomorrow’s World)
Track 3 : Jai Ho! (You Are My Destiny) (Envy feat. Reachout)
Track 4 : Till The World Ends (Britney Spears)
Track 5 : Shake Senora Remix (Pitbull feat. T-Pain, Sean Paul & Ludacris)
Track 6 : Where Them Girls At (Mix III) (Computer Love feat. Climb Max)
Track 7 : Venus (Soda Club Remix) (Soda Club)
Track 8 : Sauve (Kiss Me) (Beat Bandits feat. Purified Junkies)
Track 9 : Footloose (The Agenda)
Track 10 : Don’t Wanna Go Home (Young Drake)
Track 11 : Teenage Dream (Bodytronixx)
Track 12 : All You Need Is Love (Active Conflict)




Källa: NZ Glen

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Rolig blogg! Jag gillar speciellt att du lägger ut dina spellistor, jag har själv gjort listor och lyssnat till på jobbet när energin tryter ;)

    Vi fick aldrig shbam 6 hos oss, vi gick från 5 direkt till 7. Synd att du missade femman, den var jätterolig :D

    Jag tyckte sjuan var lite klurig jämfört med femman, Jag hade lättare att komma upp i puls första gången jag körde 5 än första 7:an. Men jag hinner nog vänja mig och ta i hårt :)

    Det ska bli intressant att få höra vad du tycker om 7:an :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!

    Har kört 7:an vid tre tillfällen nu och spontant så kändes den svårare än 6:an men det beror nog mest på att det är mera höftrörelser och det är inte direkt min specialitet ;-)

    Meeeeeen... jag körde 7:an i en stor sal senast och det gick såååå mycket bättre. Jag blev riktigt nöjd och det var jättekul! :-)

    Lite kort om 6:an. Den kom jag snabbt in i och var jätterolig tycker jag trots att jag definitivt inte är speciellt dansant.

    Keep in touch!

    SvaraRadera