lördag 17 mars 2012

Bodypump - överlägset intressantast enligt er!

Bodypump
Jag har tidigare konstaterat att Bodypump är det stora dragplåstret när det gäller besökare/läsare till min blogg.

Här nedan följer en kort topplista som bekräftar just det.

Bodypump 81 är här - första intrycket!  - 40%
Intresset för nya Releasen var enorm. Antalet sidvisningar ökade med 300%, flera personer kommenterade artikeln och ställde frågor. Flera började följa låtlistorna på Spotify.

Bodypump 81 på väg - Jag sammanfattar Bodypump 80 ! - 21%
Nyfikenheten på 81:an visade sig redan här. 80:an var otroligt tuff och uppskattad även den.

Bodypump - minska vikten, behåll tekniken! - 10%
Låg siffra delvis pga att inte så många hade hittad min Blogg ännu men personer som läste artikeln långt efter publiceringen ökade.

SATS Marievik, håll i hatten... kärlek vid första ögonkastet! - 9%
En av de äldsta artiklarna. En hög siffra med tanke på att nästan ingen hade uppmärksammat min Blogg. Många läser den först nu.

Sh'bam, vad är det vi dansar till egentligen?  - 5%
Ett hyggligt antal besökare hittade min Blogg genom att söka via Google på Tracklist Sh'bam eller Låtlista Sh'bam. Sh'bam väcker nyfikenhet. Inte så konstigt då det är ett lyckopiller!

Det är egentligen lite orättvis att jämföra då fler och fler har hittat min Blogg vilket visar sig i resultatet på de två mest populära artiklarna.

 

Vill du veta mer?
LesMills - Bodypump 81
SATS - Bodypump
LesMills - Sh'bam
SATS - Sh'bam 








2 kommentarer:

  1. Tack för att du tyckte om Bloggen. Visst, jag lägger upp en länk till Portalen. Hoppas ni lägger upp min Blogg inom kort. Lycka till med Träningen!

    SvaraRadera
  2. Jajemensan, nu ligger bloggen uppe och finns att se på http://styrketraningsprogram.weebly.com/1/post/2012/03/training-according-to-chrille.html :)

    SvaraRadera