lördag 18 januari 2014

Så här ska en härlig träningsvecka se ut!

Bodypump
Avslutade för någon timme sedan ett jättebra Bodypump 88 pass med Camilla som verkligen var på topp idag! Inte ett spår av virus, snor och annat elände utan det blev ett mycket bra pass! :)

Veckan för för övrigt bra och annorlunda. Förutom det jag har beskrivit i tidigare inlägg så fick jag vara med på C:s privata Generalrepetition av hennes nya Spinningrelease vilken var jättekul! Hoppade dock det Ordinarie passet + Coren då jag fortfarande kände av förkylningen.

I Torsdags åkte jag för till SATS Hornstull och överraskade Adam som dagen till ära hade en kompis från LesMills som gästinstruktör. Jag hade teamat upp med min kompis Ewelina som jag ser väldigt sällan. Det var hur som helst mycket folk, fullt drag och mycket svett!

***

Något helt annat... upptäckte att jag hade glömt att byta ut länkarna till Spotifylistorna för Bodypump 88 och Sh'bam 14. Bodypump 87 och Sh'bam 13 finns i Arkivet bland alla andra gamla listor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar