måndag 6 januari 2014

Nyårsmaraton i Gruppträning!

Nyårsmaraton
Ring klocka ring, det är 2014! Väck kroppen ur dvalan, på med träningskläderna och inled året med 40 andra och svettas, svettas, svettas!

Frösåkershallen i Östhammar som är så bra på Träningsevents rivstartade 2014 med ett Nyårsmaraton eller vad sägs om Spinning, Sh'bam, Box, Cirkelträning och Bodybalance, allt i 5 stycken 30 minuters pass!

Själv satte man klockan på ringning, satte sig i bilen och körde 14 mil från Stockholm för att hinna dit till Sh'bam:en som började 10.45 och gud vad det var värt det!

Elin och Jennifer körde det bästa ur senaste Releasen - Sh'bam 14 och det inför ett knökfullt rum av veteraner och nybörjare. Det måste ha varit otroligt roligt att stå inför ett rum packat med människor som dansade, sjöng och svettades. Jag tyckte hur som helst att det var otroligt roligt.

Hur många var det där? Det var säkert 40-50 personer i rummet som inte är speciellt stort vilket kan jämföras med de 10-15 som är på passet i vanliga fall.

Jag hoppas verkligen att invånarna i Östhammar, Gimo, Öregrund och tillresta 08:or visar sin uppskattning genom att träna även när det inte är Events!

Jag vet att man har fått ta bort Bodystep från schemat på grund av för få deltagare och det är inget annat än tragiskt. Det är ett mycket bra pass och Elin och Mia som brukar vara instruktörer är grymt bra och förtjänar att hålla denna klass.

Skulle jag bo permanent på orten så skulle jag inte missa ett enda pass så se till att pallra er till gymmet nu!

Nog om det... imorgon är det arbetsdag igen och på kvällen dags för Elin Atlebonds GRIT Strength, också det ett suveränt pass och jag är redan lite spänd inför passet. Men vet ju otroligt roligt det är men guuuu va man kommer att bli trött! :)

Vi hörs!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar